fredag den 27. januar 2012

En blogger springer ud...

Her er jeg så, helt ny i blogland. Jeg er i den seneste tid blevet inspireret af alle de spændende blogs der findes om at hækle, bage og lave andre kreative ting. Nu starter jeg så min egen hvor jeg vil vise mine igangværende projekter og mine færdige produkter.

I den nærmeste fremtid skulle der gerne komme flere indlæg. Jeg lægger billederne nedenfor for at give en lille smagsprøve af hvad bloggen kommer til at handle om.

Hilsen Maria




7 kommentarer:

  1. Velkommen i denne skønne kreative verden. Glæder mig meget til at følge med i fremtiden :-)
    Dejlig lørdag
    Majbritt

    SvarSlet
  2. Velkommen til Blog-land! Man bliver svært afhængig af at være her! Go' weekend :)

    SvarSlet
  3. Tak begge to! Dejligt at vide der er hul igennem! Glæder mig til at inspirerer og blive inspireret!

    SvarSlet
  4. Tak for din kommentar hos mig. Ser frem til at kigge med hos dig. Dejlige billeder.

    SvarSlet
  5. Velkommen i blogland :)

    Jeg glæder mig til at følge med fremover...

    Kh!

    SvarSlet
  6. Tak fordi i vil følge med....

    SvarSlet
  7. Velkommen i det dejlige blogland. Jeg er sikker på at du bliver rigtig glad for at være her og at alle dine smukke kreationer vil gøre mange glade.

    SvarSlet