fredag den 9. marts 2012

Sikke stille her er... og en kolonihave..

Der har godt nok været stille her på bloggen den seneste uge, og det beklager jeg, men jeg har haft alt for travlt med andre projekter....
Vi har nemlig købt kolonihave.. eller skur om man vil..


Det trænger til en kærlig hånd, og det skal det nok få. Vi startede med at male det hvidt indenfor, og det lysner helt vildt! Der kommer billeder en af de næste dage..
Det bliver fedt med et sted hvor jeg kan få afløb for noget af alt min farvekuller, for der skal være knald på farverne..

Jeg tænker noget i denne stil:


Disse skønne billeder er fundet på denne skønne blog.

Det bliver bare så godt.. Så nu skal jeg på jagt efter stof til puder, og tænker der godt kunne snige sig lidt retro ind.

1 kommentar:

  1. Nøj, hvor bliver det hus lækkert. Det bliver I glade for.. og hvidt.. ja det er nok sagen..

    Glassene, som du har kommenteret på, på min blog er fundet i Hjallerup.. En genbrugsbutik der..

    De er flotte.. skal finde ud af hvad jeg skal bruge dem til.. Det ved jeg ikke endnu...

    Lone

    SvarSlet